За мен

на

за блогЗдравейте,
Казвам се Мартина Ламбова и съм от град Видин.
Завърших висшето си образование в ИУ – гр. Варна, специалност „Туризъм“ през 2015год. Никога не съм работила по специалността си, но в мен живее душа на турист и ще споделям с Вас местата, които посещавам и тези, които мечтая да видя.
Мога да кажа, че във Варна оставих сърцето си. Това е град-любов за цял живот. Там пораснах наистина, там започнах да изграждам и да опознавам себе си. Научих се да усещам и оценявам живота – такъв, какъвто е, с цялата му красота и обаятелност, с множество нюанси от палитрата на живота за щастие и болка.
Понастоящем живея в град София, защото така мога да бъда по-близо до хората, които обичам, по-близо до семейството ми във Видин. Преди си мислех, че мразя този град, но това явно не е било точно така, защото сега дори не намирам причина да не го харесвам – тук се чувствам много добре, тук съм в мои води.
Обожавам да чета книги, макар и понякога да не ми остава достатъчно време за това. Книжните ревюта са нещо ново за мен, но започнах с голямо желание, защото винаги ми се е искало да има на кого да разкажа за книгите, които ме впечатляват.
За моя най-голяма радост и изненада станах една от стажантките на Happy Summer Trainees 2017 на най-голямата българска медия за книги и четене – http://www.azcheta.com. Изключително съм щастлива, че имам тази възможността да се уча от най-добрите в страната ни. Благодаря! ❤

Другото ми времеемко занимание е бродирането на гоблен. Това е нещо, което преоткрих в последната година-две. И се доказва като една сериозна „болест“ също, защото постоянно ме „сърбят ръцете“. Когато гледам филм, когато нямам друга работа, трябва да го подхвана, да му помогна да расте, иначе просто не се чувствам добре, задето нищо смислено не съм правила.

Предполагам, стана ясно защо книгите, които успявам да прочета, са по-малко от тези, които стоят, наредени на купчинка, и ме чакат, за да им отдам цялото си внамине.

В момента съм близо до завършването на един от гоблен-проектите ми и смятам после да се отдам за по-дълго време на книжките.

Естествено, междувременно ще се ходи на работа, ще се почива лятото, ще има забавления, ще има нещо сготвенко, ще има по нещичко за споделяне.

Чувствайте се свободни да коментирате и да споделяте вашите собствени впечатления. 

Живи и здрави,

Ще се видим на следващата страница!

– Марти

 

 

 

Вашият коментар